Завдання для дітей від 2-х років на всебічний розвиток

Проєкт «Розвиток дитини» пропонує батькам та вихователям оригінальні завдання для малюків від двох років, спрямовані на всебічний розвиток дитини.PROMOШлях до успіху: освітні переваги приватної школи

Виконання завдань допоможе дитині навчитися розрізняти властивості й якості предметів, визначати спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.

Також виконання завдань вчитиме дитину порівнювати, об’єднувати, розподіляти на групи за спільною ознакою.

Окрім того, подані завдання спрямовані на розвиток дрібної моторики та підготовку руки до малювання й письма.

До того ж робота над завданнями потренує логічне мислення та зорово-моторну координацію дитини, стимулюючи інтелектуальну діяльність дитини.

Їстівне, неїстівне. Аналізуємо об’єкти навколишнього світу. У завданні дитині пропонується розглянути малюнки, провести стрілки від предметів і продуктів до відповідних кошиків. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме навички групувати та класифікувати об’єкти навколишнього світу за ознаками, логічне мислення, спостережливість, кмітливість, допитливість.

Пальчикова розмальовка: малюємо. Завдання пропонує дитині домалювати пальчиками малюнки (ягоди винограду, калини, смородини, намистини, гусінь). Завдання розвиватиме просторове й образне мислення, відкриватиме нові можливості для розвитку творчості і фантазії.

Хто як говорить: вивчаємо звуки тварин, звуконаслідування. Це завдання допоможе дитині поглибити знання про тваринний світ та сприятиме природничій компетентності дитини. Дитина навчиться вимовляти звуки, імітуючи голоси тварин. Буде корисним для розвитку та запуску мовлення.

Гра «Знайди тінь тварини». Це завдання допоможе дитині розвивати здатність до просторового орієнтування та порівняння об’єктів за окремими деталями. Дитині пропонується знайти та, якщо можливо, обвести правильну тінь тварини. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме уважність, спостережливість, кмітливість та пізнавальні здібності.

https://googleads.g.doubleclick.net/pagead/ads?client=ca-pub-7936802855264727&output=html&h=280&slotname=1249301864&adk=2238666162&adf=3795386067&pi=t.ma~as.1249301864&w=980&fwrn=4&fwrnh=100&lmt=1713917647&rafmt=1&format=980×280&url=https%3A%2F%2Fosvita.ua%2Fschool%2Fnus%2F91941%2F&fwr=0&fwrattr=true&rpe=1&resp_fmts=3&wgl=1&uach=WyJXaW5kb3dzIiwiMC4zLjAiLCJ4ODYiLCIiLCIxMDkuMC41NDE0LjE2OCIsbnVsbCwwLG51bGwsIjY0IixbWyJOb3RfQSBCcmFuZCIsIjk5LjAuMC4wIl0sWyJHb29nbGUgQ2hyb21lIiwiMTA5LjAuNTQxNC4xNjgiXSxbIkNocm9taXVtIiwiMTA5LjAuNTQxNC4xNjgiXV0sMF0.&dt=1713943379362&bpp=4&bdt=805&idt=832&shv=r20240422&mjsv=m202404180101&ptt=9&saldr=aa&abxe=1&cookie=ID%3D5f15e172d880565c%3AT%3D1713942306%3ART%3D1713943362%3AS%3DALNI_Ma7Bl9FSX9uj8pkui9WAxn7-gvt9w&gpic=UID%3D00000dfda5efb1cb%3AT%3D1713942306%3ART%3D1713943362%3AS%3DALNI_MaLuWIsZSKbUlDw3mgu1CKBap7gaQ&eo_id_str=ID%3D4d5a36537668972d%3AT%3D1713942306%3ART%3D1713943362%3AS%3DAA-Afjb6cwZPoNTU2tPdfi1sxnM2&prev_fmts=0x0&nras=1&correlator=7917679663538&frm=20&pv=1&ga_vid=2129671591.1713942260&ga_sid=1713943380&ga_hid=1830638498&ga_fc=1&u_tz=180&u_his=8&u_h=768&u_w=1366&u_ah=738&u_aw=1366&u_cd=24&u_sd=1&dmc=2&adx=185&ady=1522&biw=1349&bih=611&scr_x=0&scr_y=100&eid=44759875%2C44759926%2C44759837%2C95331042&oid=2&pvsid=4317657142851934&tmod=1824125624&uas=0&nvt=1&ref=https%3A%2F%2Fosvita.ua%2Fschool%2Fnus%2F&fc=1920&brdim=0%2C0%2C0%2C0%2C1366%2C0%2C1366%2C738%2C1366%2C611&vis=1&rsz=%7Co%7CpeEbr%7C&abl=NS&pfx=0&fu=128&bc=31&bz=1&psd=W251bGwsbnVsbCxudWxsLDNd&ifi=2&uci=a!2&btvi=1&fsb=1&dtd=897

Вивчаємо назви пальчиків. Це завдання спрямоване на вивчення назв пальців рук. На аркуші зображено долоньку. Дитині пропонується послухати віршик, у якому пояснено назву кожного з пальчиків, і зігнути відповідний пальчик, а потім розмалювати пальчики вказаними кольорами. Завдання сприятиме розвитку пам’яті, уваги та дрібної моторики.

Вербові котики: шаблон для малювання пальчиками. Це яскравий шаблон для створення весняної листівки у техніці малювання пальчиками та ватними паличками. На аркуші зображено барвистий акварельний малюнок на весняну тематику, який дитина має доповнити: домалювати вербові котики на гілочки.

Складаємо картинку з двох частин: завдання для дітей 2-х років. Це дидактичний матеріал, який допоможе ознайомити дітей із поняттями «ціле» та «частина», розвиватиме мовлення, розширить словниковий запас та знання про тварин, потренує логічне мислення та зорово-моторну координацію.

Кольорові квадрати з частин: дидактична гра для дітей 2, 3, 4 років. Це завдання-головоломка спрямоване на розвиток логічного та просторового мислення. Складаючи фігури із частин, дитина ознайомиться зі співвідношенням цілого та частин, розвиватиме кмітливість, пам’ять, увагу, підготується до складання пазлів та виконання складніших логічних вправ. Завдання ознайомить дитину із геометричними фігурами, потренує логічне мислення та зорово-моторну координацію.

Складаємо квадрати з частин: дидактична гра для дітей 2, 3, 4 років. Це завдання-головоломка містить два аркуші, на яких розміщено 10 квадратів однакового розміру. Кожен квадрат поділений на 2–4 частини, що дає змогу пропонувати найспростіші варіанти квадратів навіть дворічній дитині. У цьому варіанті завдання квадрати розмальовані чорно-білими візерунками, що додатково стимулюватиме інтелектуальну діяльність дитини.

Пластилінові латки: шаблони для аплікацій пластиліном. Це розвиткове завдання містить цікаві шаблони для створення пластилінових аплікацій. Матеріал складається з 2 завдань із барвистими сюжетними малюнками. Дитині пропонується доповнити картинки пластиліном, щоб створити завершені малюнки-аплікації.

Де чия мама?– дидактична гра. Це дидактичний матеріал у формі асоціативного лото для дітей 2–3 років, спрямований на розвиток мовлення, логічного мислення, уваги, поглиблення словникового запасу й ознайомлення з тваринним світом. Матеріал стане в нагоді для занять удома та в закладах дошкільної освіти.

Жовтий колір: вивчаємо кольори. Це дидактичний матеріал спрямований на формування уявлень про жовтий колір. Досліджуючи зображене на малюнках, дитина розвиватиме спостережливість, зорове сприйняття, мислення і вміння порівнювати предмети за певною ознакою. Робота з матеріалом також сприятиме розвитку мовлення, кругозору, словникового запасу, потренує уважність і пам’ять.

Як говорять тварини у лісі: звуки тварин, звуконаслідування. Це цікаве завдання для розвитку мовлення, слухового й зорового сприйняття, а також розширення знань про довкілля, рослинний та тваринний світ. На аркуші написані звуки, які можна почути в лісі та малюнки з тваринами, які їх видають. Дитині пропонується повторити звук і показати, хто його видає. Матеріал буде корисним для батьків, вихователів, корекційних педагогів та логопедів.