Дорослі та підлітки по-різному оцінюють емоційний стан учнів

Батьки та педагоги оцінюють емоційний стан дітей шкільного віку краще, ніж самі діти.

Про це свідчать результати опитування підлітків віком від 14 років у межах дослідження «Війна та освіта. Два роки повномасштабного вторгнення», проведеного Міжнародним благодійним фондом SavED разом із дослідницькою агенцією VoxPopuli Agency.

Зокрема, щонайменше втричі більше дітей мають тривожний стан, ніж вважають їхні батьки та педагоги.

Тобто якщо лише від 2 до 4% батьків, педагогів і представників адміністрацій вважають, що діти мають скоріше чи дуже тривожний стан, то серед учнів цей показник становить 12%.

«За останні два тижні на момент проведення опитування лише позитивні емоції / почуття мали 37% учнів. Водночас 51% батьків висловили думку, що їхні діти за останні два тижні мали тільки позитивні емоції / почуття», – йдеться у звіті.

Мелешко Максим
Author: Мелешко Максим

звичайний але трохи вищий від інших шести-класник