Участь батьків у житті школи є фрагментарною, – дослідження
Участь батьків школярів у житті школи залишається фрагментарною і нерівномірною.PROMOGoogle запускає другу навчальну когорту програми «Академія ШІ для освітян від Google»
Відповідний висновок містить аналітичний звіт за результатами соціального дослідження «Війна, освіта та соціальний капітал», проведеного фондом «SavED».
Зокрема, дані дослідження демонструють суперечливу картину: з одного боку, більшість батьків зберігає зацікавленість у навчанні дітей; з іншого – їхня активна участь у житті школи залишається епізодичною.
Згідно з оцінками шкільних адміністрацій, лише 13% повністю задоволені рівнем залучення батьків до освітнього процесу.
Майже всі опитані представники шкільних адміністрацій (97%) зазначають, що комунікація з батьками загалом є доброю або задовільною, однак повністю задоволені нею лише 17% педагогів.
«Це свідчить про наявність формального контакту, але часто без глибокої співпраці», – наголошують автори дослідження.
Щодо учителів, то лише половина педагогів вважає, що батьки справді цікавляться успішністю дітей, водночас 42% педагогів вважають увагу батьків до дітей ключовим чинником успішності, який поступається лише особистим зусиллям дитини.
Також дані дослідження свідчать про чітку кореляцію між рівнем залученості батьків у шкільне життя та емоційним і академічним станом учнів.
«Активна та послідовна батьківська участь виступає не лише фактором довіри до школи, а й одним із чинників зміцнення внутрішнього ресурсу дитини», – йдеться у звіті.
Щодо батьків, то 76% опитаних стверджують, що регулярно цікавляться навчанням дитини, а 43% повідомляють про системне спілкування з учителями.